Попередження та протидія домашнього насильства над дітьми

Профілактика жорстокого поводження стосовно дитини

"Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його виявлення"
Алгоритм виявлення випадків жорстокого поводження з дітьми або загрози його виявлення
Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей
Уповноважена особа у випадках виявлення фактів домашнього насильства: АСТАПЕНКОВА Валентина Михайлівна

Наслідки домашнього насильства для дітей:

Наслідки домашнього насильства для дітей:

Діти з сімей, у яких практикується насильство, відчувають постійний психологічний дискомфорт, для них це справжня трагедія. Існує ряд спільних ознак, що характеризують переживання та поведінку більшості таких дітей. Страхи. Діти з сімей, де практикується насильство, переживають відчуття страху. Цей страх може проявлятися різним чином: від занурення в себе та пасивності до насильницької поведінки.

Зовнішні прояви поведінки. Мала дитина не може знати, коли відбудеться наступний спалах насильства, де та наскільки сильним він буде. В результаті, вразливість та відсутність контролю над ситуацією призводять до проявів впертості у поведінці, відмови розмовляти та агресивних вчинків.

Нездатність виразити почуття вербальне. Спостерігаючи за практикою насильства в сім'ї, діти доходять висновку, що насильство - це спосіб, яким «дорослі» вирішують свої конфлікти та наболілі проблеми. Оскільки ніхто не показав цим дітям, як слід говорити про їхні почуття/думки, вони часто не знають, що переживають або відчувають, і як можна виразити свої емоції та почуття у вербальній формі.

Насильство над дітьми можна класифікувати також за такими ознаками:

  1. - у залежності від стратегії кривдника – явне та приховане (непряме);
  2. - за часом: те, що відбувається зараз, і те, що трапилося в минулому;
  3. - за тривалістю: одноразове або багаторазове, що триває роками;
  4. - за місцем та оточенням: вдома - з боку родичів; у школі – збоку педагогів або дітей; на вулиці – з боку дітей або незнайомих дорослих.

Жорстоке поводження з дітьми, нехтування їхніми інтересами не лише завдає непоправної шкоди їх фізичному здоров'ю, але й тягне за собою важкі психічні та соціальні наслідки. У більшості дітей - жертв насильства -з'являються серйозні відхилення в психічному,фізичному розвитку, в емоційній сфері.

/Files/images/bulng/1543302497.jpg

/Files/images/bulng/unnamed.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар

Робота з педагогами

Щорічна основна відпустка з 01.06 по 13.07